Effie lanceert het 'Effie Virgin'-tarief en verlaagt de drempel om de allereerste case in te dienen

De Effie Awards zijn er zich van bewust dat een Effie case indienen - en zeker die eerste case - geen 'walk in the park' is. Want de Effie jury is streng en de lat ligt hoog. Het vergt veel tijd van het team en er kan misschien wat onzekerheid ontstaan: is het dossier wel sterk genoeg, zijn de resultaten overtuigend, is het goed genoeg geschreven, is het de investering wel waard…? Want ja, de inschrijving kost wat centen.

Effie staat voor effectiviteit in marketingcommunicatie. Een Effie winnen is voor het agentschap en de adverteerder de hoogste waardering die men kan krijgen. Het zet de sterke samenwerking in de verf en motiveert om op hetzelfde elan verder te gaan in de toekomst.

Daarom willen de Effie Awards een handje toesteken en enkele mogelijke barrières proberen weg te halen

Effie lanceert het 'Effie Virgin'-tarief en verlaagt de drempel om de allereerste case in te dienen

Een Effie case schrijven is intens en leerrijk. En vooral: beloont en waardeert alle mensen die hebben samengewerkt om een merk sterker te maken. Het loont altijd de moeite!

Geïnteresseerd en wil je graag de meest begeerde award binnenhalen? Registreer je Effie-case voor vrijdag 25 april middernacht en dien het dossier in voor 6 juni.

[ Alle Canal berichten ]