De Warmste WeekBronze EffieVRT - DDB Brussels Non-profit |
De Warmste WeekBronze EffieVRT - DDB Brussels Non-profit |
CLIENT |
|
Bob Madou heeft een 'Master in Kinesiology en Educational Sciences' en is High Performance Coach in Tennis. Hij startte als academicus met onderzoek naar Multimedia Learning en Instructional Design. In 2012 was hij actief als Directeur Strategie & Communicatie van de Belgische voetbalbond. Daarvoor werkte hij voor de Britse tennisfederatie. Sinds 2017 is Bob actief als als Algemeen Marketing Manager VRT bij de Vlaamse Radio- en Televisie omroep (VRT). In die hoedanigheid wordt hij verantwoordelijk voor de merkstrategie en marketing van alle televisie-, radio- en digitale merken. |
|
AGENCY |
|
Na opleidingen Communicatie en Marketing in respectievelijk Gent en Brussel start Francis bij McCann Brussels om na 3 jaar naar het toenmalige LG&F te trekken. Daar werkt hij op een heel diverse merkenportefeuille: van Chaudfontaine en de Post over Vedior, de Nationale Loterij en Jupiler. In 2008 vervoegt hij DDB om aan de slag te gaan op Volkswagen. Met deze autoervaring op zak wordt hij na 3 jaar door Publicis weggeplukt om account director te worden op Renault en Dacia. In 2013 keert hij echter terug naar z'n vertrouwde nest, DDB, om er business director van het retail- en FMCG departement te worden. |
[ retour ] |